niedziela, 11 sierpnia 2013

Przepraszam!

Czee. :3 Tak, tak wiem długo mnie nie było to znaczy na transformice byłam, ale długo nie pisałam tu żadnego nowego posta, przepraszam was. 
Postaram się zrobić post o nowym wspaniałym Wędkarskim evencie. 
Pewnie zastanawiacie się dlaczego tak długo nic nie ma?
Otóż to..
Jestem z Pomorza i wyjechałam na tydzień do cioci, kuzyna i wujka do Gdańska, wiem to nie tak długo ale, nie lubię wylogowywać kogoś np. Na koncie G+ z mojej rodziny, więc postanowiłam, że poczekam aż wrócę.
Tak, macie racje nie napisałam nowego posta już wcześniej przed wyjazdem, dlaczego? No, chyba sami się domyślicie.. Są wakacje i jest masa atrakcji oraz upalne dni, więc po prostu nie miałam ochoty, nie chciało mi się.
Bardzo żałuję i gorąco całuję Skarogniada. :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz